Հայրենագիտության առաջին ուսումնական շրջանի ամփոփում

Սպտեմբեր
Ճամփորդություն դեպի Թեղենյանց վանք
Իմ ճամփորդական ամառը

Ի՞նչ գիտեմ Հայաստանի մասին

Իմ պապիկի ծննդավայրը

Հայկական լեռնաշխարհ

Իմ ազգանվան ծագումը

Հայաստանը իմ աչքերով

Կոմիտասի մասին

Հոկտեմբեր

Ճամփհորդություն դեպի Կոմիտասի թանգարան

Նախնադարյան մարդը Հայկական լեռնաշխարհում

Աշունը իմ այգում

Նոյեմբեր

Որդան կարմիր

Մխիթար Սեբաստացի

Ի՞նչն եմ սիրում կրթահամալիրում

Մատենադարան

Ինչպես ես կուզենայի տեսնել Հայաստանը 10 տար հետո

Գրիգոր Լուսավորիչ և Մովսես Խորենացի

Դեկտեմբեր

Դիցաբանություն

Ճամփորդություն դեպի Մատենադարան

Դիցաբանություն. Հայ հեթանոս աստվածներ


Հայրենագիրությունը իմ համար նոր առառկան է։
Հայրենագիտության ժամանակ մենք անում ենք կամ բամավոր կամ գրավոր ացխատանքներ։
Ես շատ եմ սիրում հայրենագիտությունը։
Հայրենագիտության ժամանակ մենք գնում ենք տարբեր ճամփորդություններ օրինակ Ճամփորդություն դեպի Մ։ատենադարան։

Հայրենագիրությունը պետքե իման ամեն սսեբաստացի։







Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar