Մաթեմատիկայի տարվա հաշվետվություն

  • Բլոգում տեղադրիր մաթեմատիկա բաժնի հղումը: Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։
    Մաթեմ
  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը, ձեր պատասխանը/

  • մի մասը կատարում եմ դպրոցում, իսկ մյուս մասը՝ տանը,
    • Նշել մաթեմատիկայի ֆլեշմոբների մասնակցության մասին։ Մասնակցության դեպքում նշել, թե մեծամասամբ ո՞ր մակարդակի ֆլեշմոբին եք մասնակցում։ Ֆլեշմոբի առաջադրանքները ո՞ւմ հետ եք սիրում քննարկել։


      Ես կատարում եմ ֆլեշմոբը կատարում եմ հայրիկիս հետ։

    • Մասնակցե՞լ եք 3-րդ ուսումնական շրջանի բոլոր մաթեմատիկական նախագծերին։ Տեղադրեք նախագծերի արդյունքն երի հղումները։

    Ես նախագիծ րեմ արել։

    • Նշել, թե ո՞ր նախագիծն է ամենից շատ դուր եկել և ինչու։

    Ես նախագիծ րեմ արել։

    • Ի՞նչ անհատական մաթեմատիկայի նախագիծ կառաջարկեք։

    Դպրոցի տարացքը

    Դպրոցի կարևոր մասերի չափում

    • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։
    • Ես նախագիծ չեմ կատարել։
    • Մաթեմատիկայից ստացած գիտելիքները կկարողանաք օգտագործել առօրյայում և շրջապատում։ Մի քանի օրինակով ներկայացրեք։
    • Այո ես կկարողանաի օգտագործել իմ առօրյայում, օրինակ իմ հասակը չափել։
    • Սիրո՞ւմ եք մասնակցել մաթեմատիկայի գործանական պարապմունքներին և ինչո՞ւ։ Ի՞նչ ես սովորել այդ պարապմունքների ժամանակ։

    Այո ես սիրում եմ, որովհետև դրսում շատ հետաքրքր բաներ ենք անում։

    Ես սովորել եմ կշեռքով ոգտվել։

    • Ի՞նչ նոր ծրագրեր ես սովորել մաթեմատիկայի դասերին։

    Գեոգեբռա ու քամվա

    • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

    Մեզ հաշվետվություն չեն տվել

    • Տեղադրիր մաթեմատիկայի փետրվար ամսվա հաշվետվության հղումը:

    Մեզ հաշվետվություն չեն տվել

    • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մարտ ամսվա հաշվետվության հղումը:

    Մեզ հաշվետվություն չեն տվել

    • Տեղադրիր մաթեմատիկայի ապրիլ ամսվա հաշվետվության հղումը:

    Մեզ հաշվետվություն չեն տվել

    • Տեղադրիր մաթեմատիկայի մայիս ամսվա հաշվետվության հղումը:

    Մեզ հաշվետվություն չեն տվել

    • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 3-րդ ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

    9/10

    • Ընտրիր մաթեմատիկայի քեզ ամից դուր եկած թեման և ներկայացրու ինքնաստուգման թեստի կամ ուսումնական խաղի միջոցով:

    Չաբման միավորներ

    • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը:

    Ոչ մի բան։

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    Skip to toolbar