«Ելք» ստուգատես մաթեմատիկա առարկայից

Տեղից հեռացատկ

Ես կանգնեցի գորգի ծայրին, իմ ցատկի երկարությունը 161 սմ է։

Ցատկը կատարեցի ժամը 9։12 և չափեցի ցատկի երկարությունը, ավարտեցի ժամը 9։15։


Ուղղանկյունիստ կամ  խորանարդ, մակերես

Աշխատանքը սկսեցի 6։30։ Խորանարդի մի նիստի մի կողմի մի երկարությունը 10 մ, հետևաբար նիստի մակերեսը 100մ քառ է։

Իմ պատրաստած խորանարդի մակերեսը 100 մ է, իսկ ծրագրի անունը Blender, և կազմեցի այս խորանարդը է 14 րոպեյում։

Եզրակացություն

Երկու նիստերի մակերեսը իմանալով ոչ միշտ է կարելի է գտնել նիստերի մեկերեսը, հնարավոր է գտնել, եթե նիստերից գոնե մեկը քառակուսի է։

Իմ օրվա անելիքները

Եզրակացություն՝ մեկ օրվա ընթացքում ես ամենաշատը քնում եմ ու խաղում կամ մուլտֆիլմ եմ դիտում, ամենաքիչը պատրաստվում եմ քնելու ու գնում եմ խանութ։

Բանավոր հաշվարկման  եղանակներ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar