Նոյեմբեր ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։
  • այո
  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։

Մաթեմ

Այո

Այո

Մխիթար Սեբաստացին թվերի աշխարհում

Այո

Ուսումնական աշուն

  • Վերը նշված 3 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։

Սովորող սովորեցնող։

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։

Մաթեմատիկայի ինքնաստուգում 12,4,2023

այո

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի հոկտեմբեր և նոյեմբեր  ամիսների  ֆլեշմոբներին։

այո

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

Առաջին և երկրորդ

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

հայրիկիս

  • 10 միավորային համակարգով փորձիր գնահատել նոյեմբեր ամսվա ընթացքում մաթեմատիկայից կատարածդ աշխատանքը:

9

  • Լրացրու բացթողումներդ
  • Ի՞նչ նոր մաթեմատիկական նախագիծ կառաջարկես:

Հաշվել դպրոցի պատուհանների պարագծերը

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:

այո

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar