Մաթեմատիկայի 1-ին ուսումնական շրջանի հաշվետվություն

  • Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։
    այո

Այո

  • Ինչպե՞ս ես կատարում մաթեմատիկայի առաջադրանքերը, ընտրիր պատասխաններից մեկը՝ /կատարում եմ ինքնուրույն, կատարում եմ ծնողներիս օգնությամբ, մեծ մասամբ ինքնուրույն, ձեր պատասխանը/:

    Մեծ մասամբ ինքնուրույն
  • Մասնակցե՞լ ես «Մաթեմատիկան՝ Ամանորին ընդառաջ»  նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
    Այո։ Ամանորյա խաչբառ

Այո։ Սովորող սովորեցնող նախագիծ

Այո։ «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագիծ

Այո։ Ուսումնական աշուն

Այո։ Սովորող- սովորեցնող նախագիծ

Այո

Սովորեղ սովորեցնող նախագիծ Քուիզիզով խաղ

Այո։ Այց Կենտրոնական բանկի թանգարան և Անգլիական այգի

  • Մաթեմատիկական գիտելիքներդ կարո՞ղ ես օգտագործել առօրյայում: Ներկայացրու որևէ օրինակ:

Այո։ Օրինակ՝ ես հեշտ կարող եմ հաշվել որևէ խորանարդի կամ ուղղանկյունանիստի տեսք ունեցող մարմնի ծավալը։ Կարող եմ կատարել գնումներ։

  • Պատմիր նաև այն լրացուցիչ նախագծերի մասին, որոնք կատարել կամ կցանկանայիր կատարել մաթեմատիկայից։

Առաջարկ չունեմ։

  • Ո՞ր նախագիծն է քեզ ամենից շատ դուր եկել և ինչո՞ւ:

Ամանորյա խաչբառը

Որովհետև ես սիրում եմ խաչբառեր և խնդիրներ կազմել։

  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա  ֆլեշմոբին։ Քանի՞ ֆլեշմոբի ես մասնակցել։

Ես մասկացել եմ բոլոր ֆլեշմոբներին։

  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։

Ես կատարում եմ առաջինը և երկրորդը։

  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։

Հայրիկիս հետ

  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի լրացուցիչ առաջադրանքները:

այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ և մաթեմատիկա բաժնում տեղադրե՞լ ես մաթեմատիկայի ամենամսյա հաշվետվությունները:

այո

  • 1-ից 10 միավորային համակարգով գնահատիր 1-ին ուսումնական շրջանում կատարածդ աշխատանքը:

9/10

  • ի՞նչ կավելացնես մաթեմատիկայի հաշվետվությանը։
    Առաջարկ չունեմ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar