Ուսումնառության 5 տարիների ամփոփում

Ուսումնառության 5 տարիների ամփոփում

Ո՞ր դասարանից ես հաճախում Արևմտյան դպրոց-պարտեզ։ Եթե այլ դպրոցից ես եկել, նշի՛ր դպրոցը։

Ես հաճախում եմ մանկապարտեզից։


Դպրոց-պարտեզում քո ուսումնառության ողջ շրջանում ի՞նչն ես ամենից շատ կարևորում, ի՞նչը կամ ո՞ւմ երբեք չես մոռանա, ինչո՞ւ:

Ես չեմ մոռանա իմ ընկերոջը՝ Գագիկին, որովհետև նա իմ ամենալավ ընկերն է։
Կարո՞ղ ես նշել 5 բան, որը կրտսեր դպրոցն է քեզ տվել։

Ինձ դպրոցը տվել է սկզբնական գիտելիքը Մաթեմատիկա, Մայրենի,

Բնագիտություն, Անգլերեն, Տեխնոլոգիա առառկաներից։
Ի՞նչ խորհուրդ կփոխանցես երրորդ դասարանն ավարտող կրտսեր ընկերներիդ։ Ձևակերպի՛ր ասելիքդ մի քանի նախադասությամբ։

Ես նրանց խորհուրդ կտամ քննությանը չխառնվել իրար և հանգիստ լինել։

Արևմտյան դպրոցի միջավայրի մասին պատմող 2-3 ր․ տևողությամբ փոքրիկ տեսանյութ պատրաստի՛ր և հրապաարակի՛ր։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar